dinsdag 10 juni 2014

Een theo piraat

Gijs kreeg een ruig jeans-hemd, met doodshoofdjes op. Ik koos weer voor theo, alleen zonder hoekjes deze keer. Last-minute besloot ik om een fluo-oranje paspel aan het voorpand te stikken waardoor deze niet tussen voorpand en beleg zit en dus zichtbaar is, en dat stoort me dus die haal ik er waarschijnlijk terug af.

Het jeans stofje is rekbaar dus het is een super comfortabel hemdje en nog belangrijker, het is mega-cool, zelfs Klaas is er fan van dus er komt nog een piratenhemdje aan.




















En de stofjes kan je weer aan 15 % in de shop terugvinden. 
Groetjes
Annelies

3 opmerkingen:

  1. Heel stoer! Love is met dat oranje paspel! Stofje waar ik ook wel mee zou scoren hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hela, Ik kon hier schoorvoetend vertellen dat ik je genomineerd heb voor het Liebster award, dat kan je hier lezen: http://mamoeka.blogspot.be/2014/04/liebster-award-en-paasswap.html . Schoorvoetend omdat ik je al enkele weken geleden nomineerde maar je gewoon ben vergeten in te lichten. Sorry! Bij deze dus... :-)
    Btw, cool hemdje!!

    BeantwoordenVerwijderen