vrijdag 18 april 2014

Theo goes Panduro

In elk Panduro-stofje uit de shop zag ik al een hemdje. Ik denk dat dit stofje het van de andere stofjes haalde omdat 'het eens iets anders is'. Spontaan zou ik weer kiezen voor kleine motiefjes met veel kleur. Dit is iets groter en minder kleurrijk, maar ik ben heel tevreden met mijn keuze.

Ik maakte weer een Theo van zonen 09, (standaard breedte met retrokraag) er zullen hier nog weinig andere hemdjes gemaakt worden. Voor beleg en onderkraag gebruikte ik blauwe gabardine, een heel soepele dunne gabardine die een beetje blinkt, past perfect bij de uitstraling van het hemdje. Ik had ook donkerblauwe blinkende knoppen maar voor het dagelijkse gemak werden het toch 'pitsers'.









De stofjes kan je weer aan 15 % korting vinden in de webshop.

Fijn weekend allemaal
Annelies.

2 opmerkingen:

  1. Mooi weer Annelies!! Hier het patroon inmiddels gekocht, geprint en geplakt...nu nog tekenen en beginnen..maarja die drempel he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gewoon aan beginnen, is eigenlijk niet moeilijk hoor, gewoon ietsje meer werk ...

      Verwijderen