donderdag 20 februari 2014

Charlie's Angel

Een lente-charlie voor Marjolein. Eigenlijk wilde ik het ruitjesstofje combineren met zachtgeel, maar toen het het zo ver was, veranderde ik van gedacht en werd het fluo geel. Met de losse pols tekende ik een rokdeel aan deze charlie en ik stak zakjes in de zijnnaad (ons mie is een verzamelaar, dan heb je zakjes nodig)

De zakjes zijn helemaal in fluogeel, en ik doorstikte ze zo dat er precies een stukje fluo paspel komt piepen. (ik heb geen foto waar je dit kan mooi kan zien ...)

De mouwtjes en de onderkant werkte ik af met een fluo paspel en ze kreeg ook een fluo riempje.
Ziezo wij zijn er klaar voor, laat de lente maar komen. 
En de stofjes, die kan je weer aan 15 % in de shop vinden. 
Groeten
Annelies

6 opmerkingen:

  1. supermooi! ik vind de fluo combinatie super leuk, lekker pittig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al zo tof! Idd mooie kleurencombi zeg!! Verder aan t patroon niks aangepast? Of breder of korter gemaakt ivm rokdeel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nadat ik de rok eraan tekende heb ik het geheel iets meer gecentreerd om het iets vrouwelijker te laten vallen.

      Verwijderen
  3. Geweldige kleurencombinatie, een prachtjurkje!

    BeantwoordenVerwijderen