donderdag 9 januari 2014

Solden ...

Bij toeval raakte ik in Brugge verzeild tijdens de solden. Ik ging slechts 1 winkel binnen en kwam buiten met enkel nieuwe collectie ... :-) goed bezig.
Nu kocht ik voor Gijs een leuk truitje, maar hij had niks om eronder aan te doen. Al de hemdjes in zijn kast zijn behoorlijk druk en het truitje is dat eigenlijk ook.

Dus ik maakte een effen hemdje voor hem, met korte mouwen, omdat hij dat liever heeft. Ik ging voor het Apple hemdjes uit Ottobre, omdat Theo van Zonen 09 er nog niet is. Ik leende wel al het hoekje aan de kraag en het zakje van diezelfde Theo. Het patroon zal zeker ook volgen, ik ben fan van de snit, en het plooitje in het achterpand

Gijs probeert zo stoer mogelijk te kijken tijden het foto's trekken. Tja het heeft iets, denk ik ... hij was alleszins zichzelf.

 Als je goed kijkt kan je nemo zien, aan de onderkant van de kraag en de pas aan de binnenkant. Joepie een Nemo-hemd zei Gijs. Gijs is het perfecte voorbeeld van 'een kinderhand...'
En volgende keer... poest ik zijn neus een beetje beter.

groeten
Annelies

2 opmerkingen:

  1. Mooi!
    Ik ben nu bezig aan mijn eerste hemdje maar het is toch niet zo simpel :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik je blog bekijk denk ik dat het helemaal goed gaat komen!

      Verwijderen