zaterdag 7 december 2013

Nog een charlie ...

Eentje voor Gijs, hij mocht zelf zijn stofje kiezen. Hij moest zelfs niet nadenken. Astronauten! Ik was helemaal akkoord met zijn keuze en schoof al de andere dingen op mijn lijstjes aan de kant om er direct aan te beginnen.

Oorspronkelijk wilde ik er een trui van maken, maar de mogelijkheid om verschillende stoffen te combineren deed mij resoluut voor de Charlie van Zonen 09 kiezen. Eén van mijn favoriete patronen, één van de weinige patronen waar ik geen aanpassingen aan doe, hij is gewoon perfect zoals hij is!

Een gestreepte boorstof aan de randen en een streepjes stofje aan de binnenkant.Aan de onderkant van de kraag zit eigenlijk ook nog een sterrenstofje, dat ik oorspronkelijk ook als binnenstof wilde gebruiken, maar de kleuren kwamen onvoldoende overeen naar mijn goesting.



Wat is hij toch stoer :-) en ook de ondeugd kan hij (gelukkig) niet verbergen.
Ook Klaas koos een stofje en kreeg een trui, maar foto's maken was geen optie dus dat is voor een volgende keer.

De gebruikte stoffen staan weer twee dagen aan 15 % korting in de webshop
Groeten
A.


 

2 opmerkingen:

  1. Leuk weer! Ga zo door..hou van zulke fotos!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, wat een mooie stoffen, gave ontwerpen én natuurlijk zo'n stoer fotomodel ;)
    Ben hier via je facebook pagina actie gekomen en blijf fijntjes hangen.

    BeantwoordenVerwijderen