maandag 16 december 2013

Cowldress part 3

Ik kook graag maar doe niet graag boodschappen....

Zo heb ik dat ook met naaien, ik naai graag maar patronen overnemen en knippen, ...

Vandaar nog eens een cowldress in een rekbaar stofje. Dankzij eerder gebruik lag dit patroon klaar met de juiste aanpassingen en al! Zo hebben we het graag.

Het stofje heb ik voor de tweede keer in de webshop, maar vorige keer was ik niet snel genoeg.'T is een superleuk stofje, 100 % katoen en toch rekbaar. Doordat het stofje iets stijver is als mijn vorige cowldress-stofjes valt het anders en heb ik precies toch een ander soort jurkje aan (maak ik mezelf wijs ;-))
Voor de afwerking nam ik een gouden biais (die ons mie prachtig vond)

Mijn hoofd was absoluut geen meerwaarde voor de foto dus ik liet het er maar af.

Wel een beetje raar zo'n foto zonder hoofd, maar ja, volgende keer beter ;-)
Het stofje en de biais staan weer aan korting in de webshop.

groeten A.

1 opmerking:

  1. amai wat een figuurke zeg..... heel mooi jurkje en een leuke stof..
    ben al eens gaan piepen op je shop
    dat model staat je heel goed en ziet er idd toch altijd een beetje anders uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen