maandag 21 oktober 2013

Paarden charlie

Klaas kon ook wel een Charlie gebruiken en zoals dat bij Klaas hoort liefst eentje met dieren. We geraakten er niet echt goed uit, wat hij mooi vond was ik niet zo fan van en andersom. Tot ik het perfecte plan kreeg, het paarden stofje van timeless treasures zou dienen als voorpand. 100 % katoen, maar als het maar één pand is moet dit lukken (dacht ik). Kei origineel (dacht ik) tot ik even google raadpleegde ... Gelukkig was originaliteit geen doel op zich en kon ik dus rustig verder mijn plan in daden omzetten.

Ik gebruikte voor de mouwen en achterpand gewone bruine tricot en aan de binnenkant bolletjes tricot van Dapper.

En weeral kan je de stofjes aan korting kopen op in de webshop.

Groeten
a.



1 opmerking:

  1. ja zie de mooiste stofjes wil iedereen .. het is mooi! de kleine dierenliefhebber ziet er gelukkig uit & hij heeft weer een nieuw t-shirtje.

    BeantwoordenVerwijderen