donderdag 1 augustus 2013

Petit Pan

Eerder deze week kwamen er 6 stofjes van Petit Pan toe. Slechts één stofje kreeg in dit huis nog geen bestemming.

Hier de bestemming van het eerste stofje, een hemdje voor Gijs. Als echte paspelfreak stak ik er hier en daar een paspeltje tussen en het hemdje kreeg onderaan een split die ik met rode biais afwerkte.

Omdat Gijs niet echt het juiste broekje had voor bij het hemdje maakte ik een snel katoenen broekje voor hem op basis van een broek die Klaas 3 jaar geleden kreeg, en gedurende 3 jaar ook echt heeft kunnen dragen!

Gijs was niet in stemming om te poseren dus grote broer viel in (een voordeel van kinderen snel op elkaar te kopen :-)

Het broekje was wat strak voor Klaas maar hij wilde het toch lekker aanhouden!
En daar was Gijs niet akkoord mee!
Dus 
ook nog foto's van Gijs!
Normaal lopen de jongens nooit hetzelfde gekleed rond, maar hier twijfel ik toch.
En weeral staan er wat stofjes en fournituren in korting gedurende twee dagen.
Groeten

3 opmerkingen:

  1. Schoon, zeker met die leuke details. Al ben ik blij dat ik geen jongens heb, want hemdjes maken is niet mijn favoriete bezigheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. supermooi, zet je die paspel er gewoon aan, nergens tss twee lagen, bij de kraag deed ik het al tss de twee delen maar bij de rest denk ik gewoon aanzetten of hoe doe je dat dan

    BeantwoordenVerwijderen